Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 24., csütörtök

Kacsás játszószőnyeg

Először nem akartunk itthonra játszószőnyeget, mert örökölt egy szépet, és az ott van a mamánál, ott jobban elfér, stb. De kezdtem elirigyelni, hogy olyan jól elvan rajta, és nekem is kell itthonra egy ilyen, nem érdekel, mennyi helyet foglal. (Amúgy úgyis lassan kezd mindent beborítani a babacucc, már nincs olyan négyzetméter a lakásban, ahol nincs valami holmija a babónak, de hát így van ez jól).

Zenélőset, újat nem veszünk, az 15 ezernél kezdődik, és már csak elvből sem, na. Viszont körbenéztem a vaterán, és majd beleremegett a lábam: egy KACSÁS játszószőnyeg.


Na itt egy kis kitérő, mert aki ismer, az általában tudja, hogy kacsamániás vagyok, gyűjtöm őket minden mennyiségben (főleg nem a sárga plüss, hanem a különlegesebb vadkacsa témáknak, de nem vagyok válogatós).

Ez itt pl. a kacsagyűteményes vitrin, más néven KACSATOIRE:



Ezeket a könyveket most találtam meg egy dobozban: évek óta megveszek minden olyan gyerekkönyvet, ami kacsákról szól.


Na, a gyereknek az össze többi állat kb. ismeretlen lesz. Már megfigyeltem, hogy az 1 év körüli gyerekek egy kérdésre biztos tudnak válaszolni: Mit mond a kutyus? Váuvááá! Na, az enyém azt fogja tudni, mint mond a kacsa: hápháááá! És ha a papán múlik, akkor azt is tudja majd, mit mond az angol kacsa (kvákk-kváá).

Na, szóval ott akadtam el, hogy KACSÁS JÁTSZÓSZŐNYEG! Használt, meg izé, de akkor is kell!!!!
Tojok a lictálásra, jöjjön villámáron!

De most az én dilijeimtől eltekintve tényleg tetszik neki, pláne, hogy a frankó kersztelőre kapott karikákat is ráaggattuk, hát mindent visz, ihol néhány videó:



Itt meg megpróbálom a hasról hátrafordulást lefilmezni, de nem sok sikerrel:

3 megjegyzés:

februar írta...

Húúúúúú,mekkora kacsa gyűjtemény!Én eskü vak vagyok,de nem láttam,mikor nálatok voltunk!(pirulós:))

boruska írta...

Főleg a kisszobában van a gyújtemény, ott kevesebbet voltunk :)

MKEszter írta...

Uh, nem semmi gyűjtemény!