Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 1., kedd

Baba jóga kunyhója :)

Jógáztunk! - legalábbis voltunk egy baba-mama jógán. Jártam ide terhesjógára - mintha száz éve lett volna - és már akkor kinéztem magamnak. Az első pár hónap ugye másról szólt, de most már elég idősnek éreztem, hogy elmenjünk (Elvileg 6 hetes kortól lehet hozni őket, volt is egy ilyen csepp ott... hát, végigvisította szegény ill. aludt...).

Berci nagyon jól viselte, nem is mertem remélni, hogy komolyabb üvötés nélkül megússzuk, és mégis. Alig-alig nyaffantott, és ha fevettem, elhallgatott. És nagyon értékelte a masszázst, a mondókákat, a simogatásokat, kifejezetten kacagott, amikor az ujjait számolgattam :) Én mondjuk a saját gyakorlataimra nem nagyon tudtam figyelni, de szerintem nem is igazán ezért jár az ember lánya ilyen helyekre, hanem hogy történjen valami, ami nem kakis pelus, lásson más élő kismamákat, meg a babó lásson más gyereket. Ja, amúgy tök meglepődtem, mennyire érdekelte a többi baba - úgy tekergette a fejét, hogy lássa őket, hogy csak na!

Szóval fogunk még menni, itt az elérhetőség:

http://www.jogastudio.hu/main.php

Nincsenek megjegyzések: