Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 25., péntek

Hozzátáplálás 2.0

Hát, ezt a verziószámot nem ajánlom senkinek. Kb. tök kudarc, a gyerek semmit nem hajlandó enni, ami nem cumisüvegből jön.

A reszelt alma volt eddig a legjobb, ebből akár 2 kanállal is megeszik... A barack levét is finoman kicsorgatta zárt ajkai között. De az igazi bukás a Sinlac pép volt: ma délután megpróbálkozunk vele, először kiskanállal, de ezt is visszaszivárogtatta 99%-ban. Aztán áttöltöttem egy nagylukú cumiüvegbe (igen, tudom, hogy mindenki tiltja, de hát ez van). Azt nagy lelkesen elkezdte szívni, de aztán köhögött, és kiköpte az egészet. Ezt még 3-szor eljátszottuk, aztán feladtam, megkaptam a tápot, amit nagy örömmel betolt.

Ja, és mellesleg reggel 9 óta nem aludt egy szemet sem, pedig kivételesen én is úgy aludtam volna egyet délután. Számítok egy esti "olyanfáradtvagyokhogynemtudokelaludni" hisztire...

1 megjegyzés:

MKEszter írta...

És ha előtte eszel? Nem sasol, hogy mi az? Nem érdeklődik? Ezt kéne kihasználni! És ujjal beletolni ugyanazt a szájába, amit te is eszel! Pl ma barackkal csináltuk. Jó puha barackot választottam és törtem neki pici falatkákat. Elcuppogta, mert látta, hogy én is azt eszem.