Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. március 20., szombat

Miket csinál

Le akarom írni, mert később el fogom felejteni, hogyan telik mostanában egy napja, hogy hívjuk, miket csinál, csak ami éppen eszembe jut, távirati stílusban.
  • Még mindig előfordul,hogy a 'magzatnevén', Buci, Buckónak, ilyesminek hívjuk
  • Van egy Zelefántos kendője, azt nagyon szereti nézegetni, egyszer be is kapta az ormányát, amikor a cumiját kereste.
  • Szinte csak akkor sír, ha éhes (vagy ha nagyon fáj a hasa, de az elmúlik). Baj akkor van, ha annyira bestresszeli magát, hogy a következő etetésig nem alszik el, és ébren nem bír ki 3 órát, de sokszor kettőt sem kaja nélkül, és addig üvölt, amíg nem kap.
  • Éjjel hajlandó 4 órákat is aludni akár
  • Mostanra 100 gramm tápot eszik egy alkalommal, rohamosan növeli az adagot
  • A legutóbbi méréskor 3650 gramm volt, de annak már pár napja, biztos azóta is hízott.
  • Egyik nagy sírásánál próbáltam énekkel nyugtatni, de nem jutottak eszembe rendes gyerekdalok, úgyhogy angolul énekeltem neki altatókat, aztán amikor elfogytak, akkor azt, ami eszembe jutott. A Jézus Krisztus Szupersztár jobban működött, mint a Hair :) Az egyik kedvence a My golden baby a Hot Jazz Bandtől, de annak csak részekben tudtam a szövegét, úgyhogy sokat halandzsáztam közben, de szerintem nem vette észre :)
  • Anyu szerint már mosolyog, de szerintem még nem célzottan, csak véletlenül
  • Relatíve hosszú a lába, de vékony, inkább kis pókhasa van, meg kis pofazacskói - összességében az apjára ütött egyelőre
  • A szeme kék, de elég sötét, meglátjuk, szerintem be fog barnulni
  • Tegnap voltunk először sétálni, amit ő lényegében végigaludt - de nem is tudom, mit csinátam volna, ha sivalkodik, mert a cumiját is otthon hagytuk...

Nincsenek megjegyzések: