Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. május 2., vasárnap

Anyák napja

Ma van anyák napja - még mindig nem igazán érzem érintve magam...
Voltunk anyuval misén, a pap előrehívta az oltárhoz és megáldotta az édesanyákat, kaptunk szenteltvizet. Mondtam is Bercinek, hogy meg vagyok vele áldva :)

A gyermek anyáknapi ajándékként lényegben végigaludta az éjszakát: 9-kor volt csak fürdetés, aztán kaja, és azonnal elaludt, és húzta a lóbőrt fél 6-ig. Én mondjuk megszokásból többször is felébredtem és ránéztem éjszaka. 6-kor viszont nbem akart visszaaludni, úgyhogy azóta fent vagyunk, és kezdek a 4 kávé dacára teljesen kiűrülni.

Kaptam tőle (igazából a Zapától) egy pici cserpes virágot az első anyák napjára. A szüleimtől meg egy hatalmas üvegkacsát (aki érti érti).

Csináltam anyunak Berci-kézlenyomatot anyák napjára. Rúzzsal kentem (volna) be a nyomorult gyerek tenyerét, és úgy nyomtam a papírra. Na most eleve egy komoly challange szétnyitni a kis tenyerét, hát még berúzsozni... De azért valahogy sikerült egy közepes minőségű nyomatot készíteni, beraktam keretbe, és a mami azt kapta Bercikéjétől, nagyon örült.

Nagymamámat (a dédit) is meglátogattuk, és örvendeztünk vala neki.

Berci achievementjei az elmúlt hetekben távirati stílusban:
- határozottan mosolyog, sőt néha vigyorog is az emberi arcokra
- ma kezdett el kedvesen nyálból buborékot fújni, nagyon vonzó, mindig letörlöm, de újratermeli :)
- szeret a pihenőszékében lenni, ma békaperspektívából onnan követte az ünnepi ebédet, így senkinek a kezét nem foglalta, és ehettünk együtt a családdal
- gütyürészik, a kedvencei: hőőő, hóóó, hűűű, és ezek kombinációi
- de azért még van hasfájás, néha egész órákat végigüvölt, és nem tudok rajta segíteni, hiába veszem kézbe,. táncolok vele, éneklek neki... Ilyenkor eléggé elkeseredek.

Nincsenek megjegyzések: