Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 8., hétfő

Anya pörög

Régóta nem tapasztalt tettrekészség lett rajtam úrrá, és elkezdtem kipakolni a felső gardróbszekrényt, egybekötve némi szanálással, eladni való ruhák kiválogatásával, és a szülés után (remélhetőleg) hordható nadrágok előkeresésével. Most épp csatatér a szoba, a visszapakolás nagy része még hátravan, de örülök, hogy belekezdtem.

Úgy érzem, hogy egy darabig nem lesz itt még szülés, habár délelőtt annyira megfájdult a medencém, hogy csak fetrengtem nyögdécselve az ágyon, amíg elmúlt. Azóta viszont semmi fájdalom, bár Berci kifejezetten aktív ma: feszeget, nyújtózkodik, és mozgolódik - már amikor nyugton vagyok (amikor a létra tetején, akkor szerintem húsz körömmel kapaszkodik és nem moccan). :)

Nincsenek megjegyzések: