Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 5., péntek

Anya kinyiffant

A tegnapi jóga, lótás-futás, esti sütés-főzés és vendégjárás után ma teljesen kipurcantam. Hajnalban (megint) fent voltam pár órát, tévéztem, aztán visszaaludtam, és ma egész nap olyan vagyok, mint akit fejke kólintottak. Reggelre egyre jobban fájnak és zsibbadnak a kezeim, valószínűleg a vízvisszatartástól. Ijesztő új szimptóma, hogy úgy érzem be van dagadva a szám - a fejtorzulást kicsit későbbre terveztem :(

Ma is jönnek barátnők vendégségbe, előkészítettem az esti vegetariánus menüt, kéne még kicsit takarítani, és kipakolni egy hatalmas szatyor babaruhát. Nagy kérdés, hogy ebből mi fog megvalósulni estig. Mivel ez egy kicsit iszogatósabb társaság, mint tegnap, elképzelhető, hogy anyja iszik egy fél pohár bort is :).

Nincsenek megjegyzések: