Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. augusztus 13., péntek

4-es pelust hordunk!!

Én is, de egy kicsit bevág hátul :)

Na jó, szóval a gyerök megütötte a 8 kilót, úgyhogy pelenkaméretet válatottunk.
Kezdi méretben lehagyni a kortársait, főleg a leányokat.
Viszont nem fejlődik úgy a mozgása, mint a kisebbeknek, és még a fasorban nincsenek a fogak (nesze neked, borostyánlánc).

Voltunk a gyerekorvosnál kontrollon, mindent rendben találtak, és kaptunk igazolást arról, hogy nincs fertőző betegsége, úgyhogy jövő héten mehetnénk babaúszni.

Berkó egy aranymadár, bár azért vannak nekünk is rosszabb napjaink. Egyik este olyan hisztit levágott (szaladós napunk volt, fáradt volt, és éhes), hogy már én is sírtam. Szerintem egy kicsit be is sértődött, mert másnap alig szólt hozzám :(

Hátról hasra már rutinszerűen megfordul (főleg evés után, és akkor kibukik mindent), de hasról hátra ritkán sikerül, főleg csak segítséggel. Útban van neki a karja.

Éjjel alszik, nagyrészt, csak én vagyok fent rendszeresen és agyalok. Legalább nem fog váratlanul érni a fogzás...

Nincsenek megjegyzések: